Ofte stilte spørsmål

Sammenleggbart innhold

MÅ JEG HA EN KONTO FOR Å BESTILLE?

Nei, du kan også bestille som gjest. Men det er noen fordeler hvis du har en konto hos oss:

* Rask utsjekkingsprosess

* Se enkelt bestillingsstatus og bestillingshistorikk

* Motta oppdateringer om våre nye utgivelser og spesialkampanjer

HVILKE BETALINGSMÅTER GODTAR DERE?

Vi aksepterer betalinger med VISA, Mastercard, Mobilapay, PayPal og VIPPS.

Vi har også støtte for rask og enkel betaling Hurtigkasse for Paypal og VIPPS.

HVOR SIKKER ER MIN ONLINE BESTILLING?

Når du kjøper online med kredittkortet ditt, legges all informasjon inn
på en sikker SSL-webside.

Din informasjon blir deretter SSL-kryptert og sendt direkte til vår kredittkortleverandørs nettverk, hvor ditt kort og transaksjon er autorisert og godkjent.

Din kredittkortinformasjon lagres ikke på våre servere.

ER DET NOEN VEKSLINGSKURSER?

Alle våre transaksjoner er basert i norske kroner. Hvis kredittkortet
ditt er basert i en annen valuta, vil ordresummen din beregnes i henhold
til den daglige valutakursen på datoen kortutstederen behandler transaksjonen.

KAN JEG ENDRE LEVERINGSADRESSEN ETTER AT JEG PLASSERT EN BESTILLING?

Vær oppmerksom på at leveringsadressen din ikke kan revideres etter at
bestillingen er behandlet eller sendt.

Oppdater leveringsadressen din til bostedsadressen din i stedet for ferieadressen din, da vi ikke vet
hvor lenge destinasjonens tollavdeling vil ha pakken på vent.

HVOR LANG TID TAR FRAKT OG HVORDAN KAN JEG SPORE PAKKEN MIN?

Frakttiden kan variere fra 10-25 dager. Etter bestillingen er gjennomført vil du innen 1-3 dager motta et sendingsnummer slik at du kan følge pakken din.

Sporingsnummeret kan du spore her - PAKKESPORING

HVA GJØR JEG HVIS JEG MANGLER VARER I BESTILLINGEN?

Hvis vareleveringen din ikke er komplett i henhold til din bestilling hos oss, ta umiddelbart kontatk med oss via kontaktskjema her - Kontakt oss